Sekretarka

GENERALNY WYKONAWCA INWESTYCJI BUDOWLANYCH

miejsce pracy Białystok

SEKRETARKĘ

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
  • obsługa administracyjna biura;
  • rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze;
  • zarządzanie obiegiem dokumentów – praca w systemach ERP i CRM;
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • zdolność planowania i organizacji pracy;
  • komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi;
  • dynamizm w działaniu i inicjatywa;
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się organizacji;
  • Pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie;
  • Możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Umowę o pracę;

Zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji w biurze Firmy lub na adres kadry@kalter.pl

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883 z poźn. zm.).

Wyślij CV
Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą skontaktuj się z nami
© Copyright. Kalter 2015. Wszystkie prawa zastrzeżone