Asystentka biura w Serwisie Gwarancyjnym
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckieKALTER Sp. z o.o.
generalny wykonawca inwestycji budowlanych zatrudni na stanowisko:
Asystentka biura w serwisie gwarancyjnym
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Dołączanie do systemu informatycznego otrzymanych protokołów, notatek, dokumentacji fotograficznej;
- Weryfikacja kompletności dokumentów i kierowanie do akceptacji faktur zakupu materiałów/sprzętu oraz faktur podwykonawców zastępczych;
- Przygotowywanie, rozliczanie i skierowanie zleceń roboczych i ich rozliczanie w systemie informatycznym;
- Prowadzenie Rejestru Zleceń Roboczych;
- Kontakt telefoniczny z Klientami i podwykonawcami;
- Archiwizacja dokumentacji serwisowej;
- Koordynacja przepływu dokumentów pomiędzy biurami w Warszawie i Białymstoku.
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby przełożonych;
- Zastępstwo w Sekretariacie podczas nieobecności Sekretarki.
Aplikuj do nas jeśli posiadasz:
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
Znajomość obsługi pakiety MS Office,
-
Sumienność,
-
Komunikatywność,
-
Samodzielność.
W zamian możemy Ci zaoferować:
-
Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się organizacji,
-
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
-
Niezbędne narzędzia pracy,
-
Prywatna opieka medyczna,
-
Możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-
Umowa o pracę.