Asystentka biura w Serwisie Gwarancyjnym

Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie

KALTER Sp.  z o.o

generalny wykonawca inwestycji budowlanych zatrudni na stanowisko:

Asystentka  biura  w serwisie gwarancyjnym

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Dołączanie do systemu informatycznego otrzymanych protokołów, notatek, dokumentacji fotograficznej;
  • Weryfikacja kompletności dokumentów i kierowanie do akceptacji faktur zakupu materiałów/sprzętu oraz faktur podwykonawców zastępczych;
  • Przygotowywanie, rozliczanie i skierowanie zleceń roboczych i ich rozliczanie w systemie informatycznym;
  • Prowadzenie Rejestru Zleceń Roboczych;
  • Kontakt telefoniczny z Klientami i podwykonawcami;
  • Archiwizacja dokumentacji serwisowej;
  • Koordynacja przepływu dokumentów pomiędzy biurami w Warszawie i Białymstoku.
  • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby przełożonych;
  • Zastępstwo w Sekretariacie podczas nieobecności Sekretarki.

 

Aplikuj do nas jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Znajomość obsługi pakiety MS Office,
  • Sumienność,
  • Komunikatywność,
  • Samodzielność.

W zamian możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się organizacji,
  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Umowa o pracę.

Benefity

Aplikuj na to stanowisko

Jesteś zainteresowany tym ogłoszeniem? Wyślij do nas CV (wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych) i list motywacyjny.

nazwa wybranego pliku.pdf
nazwa wybranego pliku.pdf
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.